OUTFITS_FASHION *SchooL*❤️

In acest blog am sa va arat citeva tinute potrivite pentru scoala.Mie de exemplu imi plac mai tare hainele scport,in care sa te simti comod in ele.Imi plac hainele largi.Unele scoli au deja o uniforma impusa in regulamentul scolar, pe care trebuie sa o porti fie ca-ti convine, fie ca nu. Altele insa iti permit sa te imbraci dupa bunul plac, atata vreme cat respecti regulile minime de decenta.Bunul gust merge mana in mana cu bunul simt, deci nu uita ca profesorilor trebuie sa le faci cunoscute cunostintele tale, si nu picioarele, sanii sau buricul. Poti obtine un look feminin si intr-o pereche de blugi si un tricou alb.Odata cu venirea toamnei, garderoba ta se reduce la camasi, pulovere, blugi, pantaloni cateva fuste putin mai groase si incaltaminte comoda si calduroasa. Rochiile ies din discutie, caci e de preferat sa le porti in weekend sau in timpul liber, insa poti crea outfit-uri stylish si fara aceasta piesa vestimentara, atat de iubita de femei. In timpul scolii, renunta la tocuri, decolteuri, fuste scurte sau mulate, caci nu vei face o impresie buna daca te vei prezenta precum in club.
Acum am sa va arat citeva outfit-uri care le-am considerat eu bune pentru scoala!!!!

Muzica❤️

In acest articol am sa plasez cateva cantece de care sunt indragostita.❤️In primul rand muzica e un lucru fara de care nu cred ca as putea trai. Respir prin ea. Oriunde. Imi da aripi sa zbor, ma rascoleste sau ma inalta pe cele mai inalte culmi. Ma face sa plang sau sa ma zbengui. Ma panseaza sau imi da putere, ma face sa vibrez sau sa sa vad lumea cu alti ochi. E drogul sufletului meu. Imi strapunge inima ca o sageata ascutita, pe care o face sa rada, sa chicoteasca, sau sa suspine.❤️

„Toate lucrurile profunde sunt cantec. Se pare ca , cumva , partea esentiala a noastra canta , ca si cum restul fiintei noastre ar fi doar o cusatura ascunsa sau un invelis fara mare valoare.” ❤️
Thomas Carlyle

1*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

3*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

4*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

5*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

6*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

7*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

8*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

9*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

10*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

11*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

12*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

13*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

14*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

15*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

16*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

17*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

18*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

19*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

20*❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2081787

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

Femeia-Elixirul vietii❤️

Femeia a fost,este si va ramane FEMEIE,ea e acea care a zamislit finetea insa in acelasi timp puterea,ea e focul insa in acelasi timp  apa,ea e cerul insa in acelasi timp  pamantul.E la fel ca o explozie,plina de dragoste,finete,rafinament,clasa si educatie.
Intr-o zi am auzit intimplator un barbat spunind „daca femeia ar mai avea 2 maini ar cara si cu ele”,cat adevar,si e spus de un barbat,pe semne ca eforturile femeiei nu e in zadar si e observat de catre cei din jurul ei.
De acord,sunt femei de diferite clase,unele sunt praf,altele sunt „wow”,altele jos palaria in fata lor,insa toate sunt femei,toate merita respect si atentie,dragoste si intelegere,rabdare si protectie.Sa nu uitam ca tot o femeie ti-a dat viata,o numim MAMA si tot o femeie a fost alaturi de tine,o numim BUNICA.

  Femeia e la fel ca un copil,are nevoie mereu de atentie,grija si dragoste,vrea sa fie mereu rasfata,alintata si sa fie mereu in centru atentiei,poate doar asa se simte si ea iubita,se simte importanta,se simte Ea…am ajuns la aceasta concluzie dupa ce am citit o data un proverb,ceva de genul
                    „Femeile sunt niste copii mai maricei”.
Multi zic ca femeia e greu de inteles,niciodata nu e hotarita,niciodata nu e de acord cu ceva sau niciodata nu stie ce vrea…insa,hmm…femeile sunt creaturi menite sa fie iubite,nu intelese.
Cite lacrimi au varsat mamele noastre doar din cauza ca noi,copii ei,ne simtim rau,sau ca suntem impotriva ei,sau ca nu ne pot oferi ea ceva ce noi ne dorim atit de mult sau ca am jignito fara sa gindim,fara sa ne dam seama ca acel cuvint pentru ea a fost ca o intepatura pe inima? Dar de cite ori au aratat ele ca doare? De cite ori au plins in fata noastra? Ele sunt puternice si sensibile in acelasi timp…sunt niste creaturi divine care sunt gata ca la nasterea copiilor lor sa suporte o durere imensa,fara a le fi frica sau cel putin fara a arata ca le e frica.
Nu exista femei frumoase sau urite,exista doar FEMEI.Tot respectul meu pentru mamica si bunica,sunt femeile care m-au invatat cum se traieste cu mindrie si  capul sus indiferent de situatie.
17191218_1888522524764797_4592062266147529138_n

Lifestyle❤️

Mişcarea în viaţa noastră prezintă beneficii multiple pentru corp si minte, aşa cum spune şi proverbul.

  !Cum să avem o minte sănătoasă, dacă corpul care o găzduieşte nu este curat?

Exerciţiile fizice ne fac să gândim mişcarea, să coordonăm părţi ale corpului nostru; lucrând zilnic, aducem în viaţa noastră o stare de bine!

Activitatea fizică ne face să ne menţinem sănătoşi şi inteligenţi pe măsură ce înaintăm în vârstă.

Dacă nu facem mişcare, muşchii ni se atrofiază. În timpul antrenamentelor, sângele este pus în mişcare, iar creierul îsi menţine o formă mai bună!

O oră pe zi nu este mult, poate nu la sala de fitness, dar acasă sau în parc, odihniţi-vă mintea, lucrându-vă trupul!

Sportul prezintă multiple beneficii, dintre care putem enumera:

  • ne ajută sa fim mai inteligenţi;
  • echilibrează activitatea psihică;
  • dormim liniştiţi, fără coşmaruri;
  • mişcarea ne scapă de grăsimi – cel mai bun medicament antiobezitate;
  • ne motivează să ne depăşim limitele;
  • ne ajută să avem încredere în noi înşine;
  • lungeşte viaţa şi calitatea acesteia;
  • măreşte capacitatea de reacţie, te face să reacţionezi mai rapid;
  • te face să ai o stare de bine, pozitivă: să râzi,  să cânţi, să dansezi, etc;
  • întinereşte inima;
  • îţi oferă posibilitatea de a evada din cotidian;
  • devii mai frumos, frumuseţea vine din interior, din starea de bine;

    Adultii au nevoie de cel putin 150 de minute de activitate fizica de intensitate moderata pe saptamana, in plus fata de activitatile de consolidare a muschilor. Daca activitatile fizice sunt mai crescute in intensitate, 75 de minute pe saptamana sunt suficiente.

    Pentru niste rezultate mult mai bune pentru sanatatea ta trebuie sa faci mai multa miscare: 300 de minute de activitate fizica de intensitate moderata sau 150 de minute de activitate intensa. 

    Este cel mai bine sa fii activ pe durata intregii saptamani, decat sa te straduiesti sa faci totul intr-o singura zi. Asta inseamna ca trebuie sa faci sport intre 30 si 60 de minute, cinci zile pe saptamana. 

    Daca vrei sa slabesti sau sa-ti mentii greutatea

    O combinatie intre dieta si exercitii este mult mai eficienta decat daca tii doar cura de slabire. Pentru a slabi, ai nevoie de 60 de minute de activitate fizica moderata sau intensa in majoritatea zilelor. 

    Activitatea fizica este la fel de importanta si dupa ce ai reusit sa slabesti si vrei sa-ti mentii greutatea. Daca ti-ai propus acest lucru, trebuie sa faci sport de intensitate moderata intre 60 si 90 de minute aproape in fiecare zi. Desigur, o dieta cu putine calorii este importanta atat in pierderea, cat si in mentinerea greutatii.

          4 Greseli pe care sa le eviti dupa o sesiune de sport!!!

  • *1. Nu mananci*
     
    Alergatul consuma calorii asa cum consuma orice alt sport. Faptul ca nu mananci nu te ajuta sa scapi de kilograme in plus, ci sa iti slabesti organismul. Cele mai bune gustari pe care le poti lua dupa o sedinta de alergat sunt bananele, merele, iaurtul cu cereale integrale, batoanele energizante, mancarurile usoare.

 

 

  • *2. Mananci prea mult*
     
    La polul opus de persoanele care am vorbit mai sus sunt cele care mananca prea mult dupa o sedinta de alergat, fortandu-si corpul sa lucreze prea mult la digerarea alimentelor in loc sa il lase sa se relaxeze. Sa iti iei o saorma sau o portie de mici dupa alergat nu e cea mai buna idee.

 

 

  • *3. Nu bei suficienta apa*
    In timpul miscarii, dar si dupa ce faci miscare, este important sa bei multa apa, deoarece corpul a pierdut multe lichide prin transpiratie si este predispus la deshidratare. Senzatia de deshidratare apare insotita de oboseala, crampe, dureri de cap.

 

 

  • *4. Te apuci de alt sport*
    Dupa o sesiune de alergat nu e chiar recomandat sa fugi la sala sau sa te apuci sa faci un alt tip de miscare. Mersul pe jos e cea mai buna forma de relaxare dupa o sesiune de alergat. Daca ii dai prea putin ragaz corpului tau sa se relaxeze, vei sfarsi fara vlaga si fara niciun fel de energie pentru alte activitati.
    ❤️
    importanta-sportului-de-dimineata_183873

Tumblr Pictures❤️ *1*

In acest articol nu am sa scriu prea mult,deoarece am decis sa plasez citeva imagini de fundal.La mine telefonul este plin cu asemenea imagini,si am decis sa arunc si pe aici cateva.❤️